Bolca un camió a la Solfa d'Olot
A primera hora del matí un camió carregat amb 25 tones de PVC en pols ha perdut el control i ha bolcat a la rotonda de la Solfa, a l’entrada d’Olot des de les Preses. El material que transportava no és perillòs i no ha patit cap vessament. Els bombers han procedit a extreure el dipòsit de combustible del vehicle per tal d’eliminar qualsevol risc al voltant d’aquest accident que ha obligat a tallar un dels dos carrils de la rotonda de la solfa durant gran part del matí. Al voltant de les nou del matí aquest camió de l’empresa Transports Prujà, de Sant Ferriol, perdia el control i bolcava a la rotonda de la solfa d’Olot. El conductor del camió n’ha sortit il·lès. El vehicle, que procedia de Banyoles i es dirigia a Barcelona, anava carregat amb 25 tones de PVC en pols que, però, no s’han vessat durant l’accident. Tot i així, no es tracta d’una càrrega que posi en risc la seguretat. Els bombers de la generalitat s’han desplaçat fins al lloc dels fets per extreure el dipòsit de combustible i el d’oli i evitar mals majors.Posteriorment una grua ha procedit a aixecar el vehicle. L’accident ha obligat a tallar un dels carrils de la rotonda durant gran part del matí.
