'Tota la nit' amb Teràpia de Shock

Cultura

'Tota la nit', és el títol del nou disc de Teràpia de Shock. El grup musical garrotxí ha presentat el seu nou treball a l’observatori de Batet de la Serra. Des d’allà, i envoltats d’amics, companys i aficionats a la seva música, van tocar algunes de les perles del seu nou disc. Una de les cançons l’adapta Olot Televisió, que gravarà el videoclip que dóna nom al nou àlbum i l’utilitzarà com a banda sonora pel proper espot promocional de la cadena. Terapia de Sahock han presentat el seu nou álbum amb 13 temes on han volgut innovar i explorar nous estils, noves sensacions. La promoció del disc s’enlaira des de l’observatori astronòmic de Batet de la Serra i recorrerà per tot Catalunya per donar a conèixer el nou repertori de cançons del grup garrotxí. La promoció també arriba a les xarxes socials. Els Teràpia han organitzat una pàgina on els aficionats poden penjar-hi el seu particular videoclip d’una de les cançons.

Olot Televisió serà l’encarregada de produir el videoclip del tema central del disc, Tota la nit, i un espot televisiu relacionat amb aquesta nova cançó que podran veure molt aviat a les seves pantalles i que s'utilitzarà com a banda sonora.