L'Olot goleja el Can Fatjó (6-1) i torna a ser segon
La Unió Esportiva Olot va aprofitar ahir l’empat entre els dos primers classificats, el Vic i el Tàrrega. Els homes de Nitus Santos es van reivindicar amb un autèntic partidàs que va acabar amb una golejada d’escàndol, 6 a 1. Robert firma un hat-trick i Carré s'estrena com a golejador amb una diana espectacular. Jornada rodona ahir per a l’Olot, en una tarda en què tot va sortir bé. Tot i així no pintaven gens bé les coses quan el visitant Marsal va transformar una falta impecable en el primer minut. Però, lluny de decaure i enfonsar-se, l’equip va respondre quan li van buscar les pessigolles, i Sergi no va tardar ni cinc minuts en situar les taules en el marcador. Va ser a la sortida d’un còrner.
I per si algú tenia dubtes, Robert va tornar a fer de les seves i, en tant sols 9 minuts, va aconseguir un hat-trick per al seu equip. Amb accions d’autèntic “9”, el màxim golejador de la categoria va estar espectacular. Quatre gols en només 45 minuts deixaven el partit sentenciat.
La segona meitat va ser un tràmit però l’Olímpic Can Fatjó ho va intentar. Berga fins hi tot va haver de treure una pilota sobre la línia de gol. Tot i saltar al terreny de joc endormiscats i un xic confiats pel resultat favorable, els locals ho tenien tot de cara i Sergi va repetir amb un bon gol. Nitus Santos va voler donar minuts al jove Carré, i aquest ho va aprofitar i va convertir-se en protagonista amb un golàs i fins a 4 ocasions clares de gol. Els visitants estaven completament trencats i ben poc van poder fer per frenar les embranzides de l’Olot (19:10:00). Tots contents doncs en una tarda rodona per a l’Olot, que va fer gaudir d’allò més el públic del Municipal i s’acosta una mica més al segon classificat, ara a un sol punt.
