Xavi Molas demandarà la UE Olot per incompliment de contracte

Esports

Xavi Molas demandarà l'Olot per incompliment de contracteEl davanter Xavi Molas ha anunciat que demandarà la Unió Esportiva Olot per incompliment de contracte, després de la seva sortida del club el passat 22 de desembre. El club olotí havia anunciat que la baixa havia estat pactada amb el jugador, un fet que no concorda amb el que afirma el futbolista camprodoní, que afirma que el club es va negar a parlar amb ell per arribar a un acord per la seva sortida. Molas assegura que portarà l’Olot als jutjats perquè encara té contracte fins a final de temporada, un fet que no preocupa a la junta directiva olotina perquè consideren que seria una demanda sense fonament, perquè el contracte signat no obligaria en cap moment que el jugador estigui un any a la disciplina de la UE Olot.