Uns delinqüents entren a l'estanc del barri de Sant Miquel d'Olot i s'emporten el tabac

Successos

estanc_sant_miquel_olotUn lladres van robar aquest divendres a la matinada l'estanc del barri de Sant Miquel d'Olot, al carrer Mossèn Jacint Verdaguer. Els delinqüents van tallar la persiana metàl·lica de l'establiment amb una cisalla i van destrossar la porta d'entrada del negoci, que és de vidre. Mentre un vigilava, els altres dos van entrar i es van endur una part del tabac de les prestatgeries. Ho van haver de fer molt ràpid perquè l'alarma es va disparar, ho van carregar dins d'un vehicle i van marxar. El propietari de l'estanc va denunciar ahir al matí els fets als Mossos d'Esquadra, que van fer l'oportuna inspecció al lloc dels fets i uns operaris van col·locar una porta de fusta per tapar el forat que havia quedat després de l'atracament. 

Fes clic aquí per veure la notícia a l'OTV a la carta.