El regidor i pilar del PSC a Olot, Antoni Bach, es jubila i deixa l'Ajuntament
El regidor del PSC a Olot Antoni Bach, que va ser mà dreta de Lluís Sacrest mentre aquest va ser alcalde d'Olot i actualment número dos de Josep Guix, presentarà demà la renúncia al càrrec durant el ple de l'Ajuntament. Segons les primeres informacions, Bach deixa la seva acta de regidor perquè ha decidit jubilar-se al mateix temps que també ho farà professionalment com a professor de l'Institut La Garrotxa. Bach va ser el segon de la llista dels socialistes durant les últimes eleccions municipals, celebrades fa tot just un any, quan el PSC va aconseguir només sis regidors i van passar a l'oposició. Bach haurà estat regidor al consistori olotí durant dotze anys. El cap de l'oposició, Josep Guix, no ha volgut concretar qui serà la persona que rellevarà a Antoni Bach però tot a punta que podria ser Dolors Ros, que ja va ser regidora a l'Ajuntament d'Olot.
