La directiva de l'Olot està "indignada i molesta" pel cas Rodri

La junta directiva de la UE Olot està "indignada" i "molesta" per la fugida d'Antonio Rodríguez 'Rodri' com a entrenador del primer equip del club. En la roda de premsa que s'ha fet aquest matí a les instal·lacions del camp municipal d'esports, el president del club, Joan Agustí, s'ha mostrat "molt molest i decebut" per l'actuació de 'Rodri' a qui li retreu que no hagi avisat amb temps. De fet, el ja extrenador ni tan sols es va presentar a l'entrenament d'ahir i tampoc ha entregat la seva baixa. En aquest sentit Agustí ha subratllat que "haurà de venir ell mateix i personalment a fer-ho". El mateix president ha explicat que a última hora d'ahir al vespre Rodri es va posar en contacte via telèfonica mentre conduïa en direcció a Cadis.
Fes clic aquí per veure la notícia a l'OTV a la carta
Antonio Rodríguez 'Rodri' ja no és l'entrenador i el director esportiu de la Unió Esportiva Olot. Tal i com avançava aquest dilluns a la tarda Olot Televisió, el tècnic s'ha incorporat a les files del Cádiz Club de Futbol que des del matí donava per tancat el seu fitxatge. Rodri deixa la UE Olot per ser el segon entrenador del Cadis al costat de Raúl Agné, que avui mateix també ha anunciat que fitxa com a nou entrenador de l'equip gadità fins a final de temporada. La junta directiva de l'Olot, encapçalada pel president Joan Agustí, s'ha reunit d'urgència aquest dilluns al vespre i han decidit que Àlex Terma torni agafar les regnes de l'equip i la direcció tècnica fins a final de temporada. En el comunicat emès es denota el malestar de la junta pels fets ocorreguts i asseguren que Rodri s'havia compromès a no marxar aquesta temporada.
Tan el comunicat d'ahir al vespre com a la roda de premsa d'aquest matí el club expressa el malestar per la decisió sobtada d'Antonio Rodríguez. Segons la UE Olot 'Rodri' ha presentat una carta escrita a mà a les oficines de l'empresa del president, Joan Agustí, on comuniava la renúncia. El club olotí explica que 'Rodri' "dirigirà aquest dimarts el seu primer entrenament juntament amb Raül Agné" i consideren que el comunicat del club és "precipitat i desafortunat".
La directiva de la UE Olot explica que Antonio Rodíguez ja no es va presentar durant tot el dia d'ahir al club ni per demanar la baixa ni per acomidar-se dels jugadors i que a última hora del vespre el president Joan Agustí va rebre una trucada de Rodri que li explicava la seva decisió mentre viatjava amb el seu vehicle cap a Cadis.
Algunes fonts han explicat a Olot Televisió que Rodri ja hauria posat alguns condicionants el dia de la seva contractació amb l'Olot i un d'ells seria la seva sortida de club si així li ho demanava Raül Agné, amb qui havia compartit banqueta al Girona. Semblaria que aquesta possibilitat hauria arribat abans d'hora i avui s'ha fet efectiva. Tot i això la UE Olot defensa que "Rodri s'havia compromès a no marxar, com a mínim, en tota la present temporada, encara que Raül Agné el reclamés".
Antonio Rodríguez 'Rodri' va arribar a l'Olot després de ser segon entrenador al Girona, juntament amb Agné, i es va incorporar a la UE Olot, primer, al costat d'Àlex Terma com a col·laborador assesssor en temes del primer equip a més del juvenil i des d'aquesta temporada com a entrenador dles olotins. D'aquesta manera Antonio Rodríguez no ha completat ni mitja temporada amb l'Olot, que sortosament deixa amb un bon estat de salut.
