L'Olot trenca la maledicció a camp contrari i guanya a Xàtiva per 1 gol a 4

Esports

Ueolot_uriL'Olot aconsegueix la primera victòria fora de casa amb una gran golejada sobre l'Olímpic de Xàtiva, per 1 gol a 4. Deivid, Coro, Uri Santos i Carlos anoten els gols olotins.

Fes clic aquí per veure el vídeo del partit a l'OTV a la carta

Fes clic aquí per veure el programa 'La banqueta'

Feia setmanes que l'Olot perseguia els tres punts fora de casa, però no els aconseguia en partit oficial des de la temporada passada. Aquest diumenge, els olotins han trencat la maledicció amb una victòria contundent sobre el Xàtiva, per 1 gol a 4. Els homes d'Edu Vílchez han passat per sobre els valencians, que fins a aquesta jornada empataven a la classificació amb l'Olot.

Al partit, Deivid ha marcat el primer gol al minut 26, gràcies a un potent xut fora l'àrea. Poc després, els olotins noquejarien el seu rival amb dos gols en només dos minuts. Coro anotaria el segon, després del servei d'una falta assajada al minut 42; just un minut després, Uri Santos s'estrenava com a golejador a la Segona B amb l'Olot fent el tercer, al culminar una gran jugada individual. Carlos faria el darrer gol dels olotins després de marcar un penal provocat per Arnal Llibert al minut 77 de partit. Jordi maquillaria el resultat per l'Olímpic de Xàtiva, en anotar el gol de l'honor al temps afegit.