Els Pastorets d’Els Catòlics repeteixen com a cita indispensable del Nadal d’Olot
Una trentena de persones participen a l’obra que segueix un guió representat des de fa 140 anys

Què seria el Nadal sense Pastorets? Doncs és la mateixa pregunta que des de fa dècades es fan a Els Catòlics. La pandèmia ho va frenar tot, però aquest any no hi ha entrebanc que freni la representació d’Els Pastorets d’Olot. Amb més de cent anys d’històries, l’escenari d’Els Catòlics tornarà a acollir tres funcions dels Pastorets amb personatges clàssics com en Bato, en Borrego, l’arcàngel Gabriel o el grup de dimonis.
Mar Serrat, membre del grup de teatre d’Els Catòlics:"Hi va haver un buit, la nostra versió dels Pastorets són pastorets populars, no som professionals. És un teatre amateur. Durant molts anys els vam fer, tots vam començar de ben petits. Hi va haver buit d'uns 15 o 17 anys sense fer-se."
Els Pastorets d’Olot estan representats per actors i actrius amateurs i que entenen el teatre com una activitat passional des de ben petits. Un dels actors dels Pastorets d’Els Catòlics i que representa el paper de Borrrego és Francesc Domínguez. En Francesc explica en declaracions al programa ‘La Finestra’ d’Olot Televisió que l’obra segueix la línia d’anys anteriors.
Francesc Domínguez, 'Borrego': "L'obra és pràcticament sencera, tallem un tros per tema d'actors, però ho fem pràcticament tot. És en català i també tindrem música."
Els Pastorets d’Olot es podran veure a Els Catòlics en tres sessions diferents. La primera serà aquest dijous a partir de les sis de la tarda. Les altres dues sessions es faran el dia 23 de desembre i el dia de Sant Esteve. Les entrades es poden aconseguir enviant un correu electrònic a pastoretsolot@gmail.com o al bar dels Catòlics de dijous a diumenge.
