Molta afluència de visitants tot i la pluja a la primera jornada del Pessebre Vivent de Santa Pau
Es calcula que mig miler de persones van passar aquest dijous per Santa Pau. Aquest divendres, segona sessió

El Pessebre Vivent de Santa Pau enguany tornava al seu format habitual després de dos anys condicionats per la pandèmia. Aquest és un dels pessebres vivents més matiners de la comarca.
Vicenç López, president Amics del Pessebre Vivent de Santa Pau: "D’alguna manera Santa Pau és el portal de Nadal, perquè és un dels primers pessebres vivents que es poden veure arreu de Catalunya, perquè normalment es fan més cap als dies de Nadal i Sant Esteve."
Santa Pau ja compta, de per si, amb una bellesa com a poble que ens pot recordar als pessebres i és per això, que tot i els més de tres mesos que porten treballant-hi per tenir-ho tot a punt, és una mica més senzill aprofitant els seus edificis.
Vicenç López, president Amics del Pessebre Vivent de Santa Pau: "A Santa Pau, el que tenim, és que el recinte històric és fabulós i una part de l’escenari ja el tenim molt ben preparat."
Els assistents van poder gaudir d’un recorregut que els va endinsar a una trentena d’escenes, des de les més tradicionals del pessebre a la representació d’oficis de tota la vida. El pessebre vivent de Santa Pau sempre compta amb els seus figurants immòbils. Aquest dijous la pluja els va fer una mica la guitza, però ho van poder salvar.
Vicenç López, president Amics del Pessebre Vivent de Santa Pau: "El cel ens l’hem anat mirant tot el dia. Hem tingut molta boira tot avui, que no és gaire habitual aquí, però, vaja, ho hem pogut salvar i la gent ha pogut gaudir."
Es calcula que, a la jornada d’ahir, una mica més de mig miler de persones van passar pel pessebre vivent, que continuarà també aquest divendres 9 de desembre. El pessebre vivent de Santa Pau es va apropant, de mica en mica, a les quatre dècades d’història.
