L'equip de waterpolo del Club Natació Olot tanca una primera volta gairebé perfecta
Els jugadors de Jan Ibern han guanyat sis dels set partits a Primera Catalana

Una primera volta gairebé perfecta, amb sis victòries de set possibles. L'equip de waterpolo del Club Natació Olot tanca l'any de la millor manera, perquè aquesta temporada ho han guanyat pràcticament tot. Després d'intentar l'ascens a Segona Estatal el curs passat, els olotins tenen la intenció de tornar-ho a provar aquest any. Segons el tècnic, Jan Ibern, durant la temporada "hi ha molts factors que no poden controlar", tot i que "tothom té al cap aquest objectiu". També ha assegurat que estan "preparats, encara que aquest any hi ha més pressió" i ha admès que, tot i que "semblava que serien els clars favorits, s'ha vist que no és així, perquè el Manresa ha passat per davant".
Un Manresa que ho ha guanyat absolutament tot, fins i tot, el duel davant l'Olot. Els de Jan Ibern van perdre contra els manresans en la tercera jornada de lliga per un ajustat 12 a 11. Ibern ha apuntat que l'equip està "al mateix o un nivell superior, però s'ha de demostrar al partit a casa contra ells". L'Olot tanca un any 2022 molt positiu i amb la vista posada un altre cop a aconseguir l'ascens. Les vacances de Nadal anirà com anell al dit als jugadors tan mental com físicament. El segon porter Ferran Planella està lesionat i Dani Puerto va haver d'aturar-se quan portava un mes de competició.
El pròxim rival dels olotins serà a la piscina del Banyoles, un equip amb qui l'Olot hi té molt bona relació i amb qui comparteixen entrenaments i partits amistosos ocasionalment.
