Quatre afortunats de la comarca guanyen el sorteig de l'Associació de Comerciants d'Olot

Els quatre butlletins seleccionats han sortit d'un recull de més de 22.000 participacions

Societat

Quatre afortunats de la comarca guanyen el sorteig de l'Associació de Comerciants d'Olot
Quatre afortunats de la comarca guanyen el sorteig de l'Associació de Comerciants d'Olot

Avui s'han donat a conèixer els guanyadors del sorteig de Nadal que organitzava l'Associació de Comerciants d'Olot. Els afortunats han estat la Teresa Caules de Tortellà, Rosa Colomé de Sant Privat, la Cristina Calvo d'Olot i l'Agustina Coll de la Vall d'en Bas. Un premi repartit, però que es queda a la comarca.

Francesc Montenegro, membre de la junta de l'Associació de Comerciants, valora positivament el sorteig perquè "ha quedat molt repartit".

En un sorteig a la plaça 1 d'octubre, quatre mans innocents s'han encarregat de seleccionar les 4 butlletes guanyadores. Aquest any el premi es reparteix entre 4 persones i a qui se'ls entregarà un val de 600 euros. Els afortunats tenen aquesta tarda i demà el matí per gastar-los.

Gemma Canalias, regidora de Comerç de l'Ajuntament d'Olot, diu que és "imprescindible recolzar i estar al costat dels comerços" perquè "és un dels motors de dinamització de la ciutat".

També s'ha donat a conèixer els guanyadors del sorteig d'aparadors: Joan Prat Descans i Morera, productes naturals i ecològics s'han endut el premi.

L'Associació de Comerciants d'Olot impulsa un conjunt d'activitats per promocionar el comerç local durant aquesta campanya de Nadal. Durant aquest desembre hi ha hagut actuacions musicals pel centre de la ciutat i la tradicional cagada del Tió.