L'Associació Música als Masos oferirà un cicle de tres concerts de cambra a Olot amb alumnes de l'Escola Superior de Música de Catalunya
Des de l'entitat, volen donar a conèixer aquests joves talents que, segons ells, formaran part del futur panorama musical del país

Des de l'associació Música als masos veien important poder oferir espectacles de música durant els mesos d'hivern, ja que fins ara concentraven les seves activitats culturals només a l’estiu. El col·lectiu que vetlla pel foment de la música clàssica pretén acostar-la als més joves. Per aquest motiu, han organitzat una sèrie de concerts de música de cambra amb nous talents. Els contactes dels responsables de l’entitat amb l'Escola Superior de Música de Catalunya els ha brindat l'oportunitat de fer-ho. Un dels membres de Música als masos, Guillem Martí, explica que “es podran escoltar joves intèrprets, que formaran part del futur panorama musical del país” i que sabien que l'ESMUC "necessita espais" per donar a conèixer els seus grups de cambra i compositors.
El cicle, que arranca aquest diumenge, consta de tres concerts que es repartiran entre l’Escola Municipal de Música, l’Espai Cràter i Can Trincheria. El segon tindrà lloc el 26 de febrer i l'últim es realitzarà el dissabte 4 de març, tots a les sis de la tarda. Les entrades es poden adquirir a través del portal web d'Olot Cultura.
