Una olotina ha vist com una família li ha destruït la casa que els hi havia llogat
Aquesta és la situació amb què s’ha trobat la Sílvia, una olotina que va llogar un habitatge situat al barri de Sant Roc a una família amb tres fills

Aconseguir un habitatge a vegades no és fàcil, però també hi ha motius al darrere que impulsen els propietaris a tenir els seus immobles tancats. És el cas de la Sílvia, una veïna d’Olot que va llogar una casa de la seva propietat a una família que li ha fet viure un any i mig de processos judicials per expulsar-los de la casa. La Sílvia ha explicat el seu cas al programa ‘En Profunditat’ de Ràdio Olot i ha dit que tota aquesta situació li fa replantejar-se si tornar a llogar o no la casa. Actualment està amb múltiples desperfectes que haurà d’assumir ella mateixa.
Casos com el de la Sílvia succeeixen més de l’habitual a casa nostra. En el seu cas ha acabat al jutjat, un procés que ha durat més d’un any. Assegura que ha demanat ajuda a les institucions públiques i respon que s’ha trobat totes les portes tancades. Diu que s’ha sentit abandonada i que s’ha hagut d’espavilar. La Sílvia es mostra decebuda: ‘’No m’he sentit recolzada per part de les institucions públiques.’’
La Sílvia també ha afegit que el fet de trobar-se casa seva en condicions deplorables ha afectat la seva salut i la de la seva família. És l’altra cara de la moneda de la falta d’habitatges de lloguer.
