Els alumnes de tercer a sisè de primària de l’Escola Pia d’Olot tornen a protagonitzar la cantada de Setmana Santa
El centre educatiu està molt satisfet de tornar a oferir l’actuació després de la pausa que va provocar la pandèmia

L’Escola Pia d’Olot recupera aquest any la cantada de Setmana Santa per a la gent gran i les famílies. Uns 250 alumnes de tercer fins a sisè de primària són els protagonistes d’aquest espectacle intergeneracional. La primera posada en escena ha sigut durant l’assaig general d’aquest dijous davant uns 215 residents de les sis residències de la ciutat. La directora pedagògica de l’Escola Pia d’Olot, Montserrat Oller, ha assegurat que ‘’és un dels actes més emocionants que el centre fa en tot l’any.’’
Uns 200 alumnes de secundària han anat a buscar els usuaris de les residències expressament i els han acompanyat fins al pati de l’Escola Pia d’Olot. Els dos col·lectius han posat en valor la importància d’aquesta unió intergeneracional. La cantada de Setmana Santa definitiva té lloc aquest divendres a partir de dos quarts de nou del vespre a l’Escola Pia d’Olot.
