Sant Feliu de Pallerols i les Preses celebren les seves festes en plenes eleccions municipals

Al llarg d'aquest cap de setmana, han ofert activitats variades organitzant activitats per a totes les edats

Cultura

Sant Feliu de Pallerols i les Preses celebren les seves festes en plenes eleccions municipals
Sant Feliu de Pallerols i les Preses celebren les seves festes en plenes eleccions municipals

Durant la festa major de Sant Feliu de Pallerols, els veïns han pogut gaudir d'un programa en el qual handestacat els concerts de The Tyets i Itaca Band. A més, hi ha hagut cercaviles i sardanes. Una matinal d'escacs ha permès als aficionats d'aquest joc, participar i aprendre de la mà del mestre d'escacs Josep Maria Sorroche. Els escacs s'estan arrelant al poble, ja que, des del novembre, organitzen tornejos setmanals.

El responsable del grup d'escacs de Sant Feliu, Salvador Croses, explica que a través d'aquestes partides fomenten els escacs entre els més petits i han descobert un jove talent al poble. L'Eric Díaz, de set anys, prefereix ‘’jugar a escacs abans que a futbol o a bàsquet.’’

Per la seva banda, les Preses ha acollit la festa del Roser, que ha ofert una gran diversitat d'activitats per a tots els gustos. Destaquen els campionats de petanca.

El president de la comissió de festes, Jordi Nogué, explica que el campionat de petanca per adults ha estat tot un èxit, però també n'han organitzat un adaptat als més petits. Noguer destaca la participació dels joves en les activitats del poble.

Les festes de Sant Feliu i les Preses s'han celebrat enmig de les eleccions municipals.