Les treballadores del Consorci d’Acció Social de la Garrotxa protesten en el ple d'octubre del Consell Comarcal

Han entrat mentre s'està fent la sessió plenària d'aquest mes amb pancartes de protesta i xiulets

per Roger Isern

Societat

Les treballadores del Consorci d’Acció Social de la Garrotxa protesten en el ple d'octubre del Consell Comarcal
Les treballadores del Consorci d’Acció Social de la Garrotxa protesten en el ple d'octubre del Consell Comarcal

‘I mentrestant, què?’. Amb aquest tipus de missatges en pancartes, les treballadores del Consorci d’Acció Social han entrat al ple del Consell Comarcal que s’ha celebrat aquest dimecres al vespre. Un trentena de persones han protestat, primer a l’exterior i després a l’interior, per reclamar millores laborals. Fa unes setmanes ho van fer a través d’un comunicat i aquest dimecres ho han manifestat en ple d’octubre de l’ens comarcal. Després de la protesta han abandonat la sala amb xiulets contra els membres del Consell Comarcal.