Golejada per començar la lliga (7-3)

L'Hoquei Olot supera l'Ordes en una actuació brillant de Tomàs Marcé amb quatre gols

per Roger Isern

Esports

Foto: Nuri Marguí
Foto: Nuri Marguí

Inici per la porta gran de l’Hoquei Olot en la primera jornada del curs 23/24 de l’Ok Lliga Plata. El retorn s’ha fet esperar però la plantilla i l’afició ha respòs a la perfecció. Golejada d’escàndol tot i que l’Hoquei Olot ha començat el partit perdent només xiular els àrbitres. Payero, exjugador del Dominicos i des de fa 15 dies de l’Ordes, ha anotat el primer gol als vuit segons.

Era el preàmbol d’una primera part que ens ha regalat un recital golejador de Tomàs Marcé. Amb poc menys de deu minuts, el ‘2’ olotí ha anotat 4 gols. Ho ha fet de totes les formes, amb accions col·lectives i individuals. A la festa s’hi ha afegit Ferran Sacrest amb un doblet. Entremig de tot plegat, Payero ha anotat el segon de l’Ordes des de la directa i Guillem Raurell n’hi ha aturat una altra.

A la represa, després de l’actuació dels Xerrics d’Olot, els de Jordi Garcia s’han posat la ‘faixa’ de treball i han mantingut l’avantatge tot i el gol de l’Ordes a l’inici de la segona meitat. Amb ocasions per dos costats, Arnau Vidal ha sentenciat el partit amb el 7-3 després d’una brillant acció de Marc Prat. 

A la pista i a la grada, ha estat una festa. Més de 800 persones han presenciat l’Hoquei Olot-Ordes d’aquest dissabte. Són els primers tres punts de la temporada dels olotins, que comencen sumant de tres en aquest grup nord de l’Ok Lliga Plata 23/24. Després de rebre un rival gallec, l’Hoquei Olot ja pensa en viatjar a la Corunya on s’enfrontarà al Dominicos.