Entren a robar al local de la Penya Blaugrana Almogàvers Garrotxins
Els fets haurien passat aquest dimarts a la matinada i els lladres s’haurien endut 700 euros en metàl·lic

Entren a robar al local de la Penya Blaugrana Almogàvers Garrotxins, situat a la plaça de l’Àngel d’Olot. Els fets haurien passat aquest dimarts a la matinada i els lladres s’haurien endut 700 euros en metàl·lic. També han robat begudes alcohòliques, un ordinador portàtil i una samarreta del FC Barcelona signada per tots els jugadors.
El president de la Penya Blaugrana Almogàvers Garrotxins, Xicu Corcoy, ha explicat als micròfons d’Olot Televisió i Ràdio Olot, que s’han trobat el local regirat cap a les 18.00 h, quan es disposaven a obrir el local pel partit del FC Barcelona.
Els Mossos d’Esquadra estant investiguen els fets. La penya havia d’obrir el local aquest dimarts a la tarda amb motiu del partit de Champions League entre el Shaktar i el FC Barcelona. El local es troba tancat fins a nova ordre per part dels cossos de seguretat i la intenció de l’entitat és tornar a obrir a partir de divendres.
