Olot celebra la II Jornada d’Educació i Literatura Infantil i Juvenil

Aquest any la programació s'ha centrat en la formació digital i en la literatura a les xarxes socials

per Redacció

Educació

Olot celebra la II Jornada d’Educació i Literatura Infantil i Juvenil
Olot celebra la II Jornada d’Educació i Literatura Infantil i Juvenil

La lectura i el món digital ja són una parella inseparable. Per dotar de noves eines al professorat davant un alumnat acostumat a l’ús de les xarxes socials, Olot Cultura organitza des de fa dos anys una jornada basada en l’educació i la literatura infantil i juvenil. En aquesta segona edició, les diferents xerrades s’han focalitzat en la formació en ficció digital i com es pot també fer literatura a través de les xarxes socials. Uns conceptes que segons l’assessora dels Serveis Educatius de la Garrotxa, Marta Guitart, van adreçats a aquells professorat de la comarca de les etapes infantil i juvenil.

La jornada d’aquest dimarts a l’Espai Cràter va comptar amb tallers i formacions a càrrec de diferents educadors arribats d’arreu del territori espanyol. El cantàbric Lucas Ramada va oferir una xerrada sobre les possibilitats cultures i educatives de l’àmbit, en especial, dels videojocs.

També es van parlar de les presentacions de llibres a través de plataformes com Youtube o sobre la importància de la lectura en les primeres etapes educatives. La II Jornada d’Educació i Literatura Infantil i Juvenil de la Garrotxa va comptar amb una seixantena de professora inscrits.