Més de 400 persones gaudeixen del concert de Nadal al Teatre Principal d’Olot

Aquest dissabte l’Orquestra de Cambra Terrassa 48 va fer viatjar als espectadors de Catalunya fins a Rússia amb valsos i polques

per Aniol Puigvert

Cultura

Més de 400 persones gaudeixen del concert de Nadal al Teatre Principal d’Olot
Més de 400 persones gaudeixen del concert de Nadal al Teatre Principal d’Olot

Aquest dissabte el Teatre Principal d’Olot es va omplir de gom a gom per gaudir del concert de Nadal. L’Orquestra de Cambra Terrassa 48 va oferir als espectadors música de Bach amb una combinació de corda i veu. Després va fer viatjar a la gent amb valsos i polques catalanes i russes i va acabar amb la participació de tot el públic que va poder escollir quines últimes cançons volien escoltar per donar per finalitzat el concert. El director de l’Orquestra de Cambra Terrassa 48 és Quim Térmens, que diu que “nosaltres ho fem a mà alçada, proposem una llista amb deu cançons i el públic aixeca la mà segons el seu criteri i els seus gustos”. 

L’orquestra va oferir un concert diferent del que tothom espera per aquestes dates. Segons Térmens els músics que conformen el grup tenen la capacitat d’adaptar-se molt ràpidament als diferents estils de música, i afegeix que “nosaltres sempre busquem un fons on hi sigui present la cultura, ja que la música és música i sempre intentem viatjar per diferents racons del món per fer gaudir al públic amb valsos i polques tant catalanes com russes”. 

L’Orquestra de Cambra Terrassa 48 va deixar més que satisfets a gran part dels espectadors del Teatre Principal d’Olot. Una orquestra que no és ni la primera vegada que venen a la capital de la Garrotxa i que esperen que no sigui l’última, ja que segons ells, se senten com a casa.