L'Ajuntament de les Preses presenta la programació d’estiu amb més d’una quarantena d’activitats

Enguany, una de les novetats serà la ballada de sardanes nocturna a la Plaça Major

per Aniol Puigvert

Garrotxa, Les Preses

L'Ajuntament de les Preses presenta la programació d’estiu amb més d’una quarantena d’activitats
L'Ajuntament de les Preses presenta la programació d’estiu amb més d’una quarantena d’activitats

L’estiu és sinònim d’estar al carrer i gaudir del bon temps. És per això, que des de l’Ajuntament de les Preses ja han fet públic les Preses a la fresca, el programa d’estiu, que enguany compta amb gairebé una cinquantena d’activitats.

Com altres estius, el consistori organitza un conjunt d’activitats setmanals en espais públics per a totes les edats amb l’objectiu de poder reunir a tots els veïns i promocionar el poble per a tota aquella gent que ve de fora. 

El programa

El programa compta amb activitats cada setmana. Hi ha concerts musicals com el grup Mam i Pipa a la piscina o Menta Fresca al cafè bar la Plaça, entre d’altres. També s’ha organitzat activitats esportives com el torneig de minigolf o frontó, i els grans esdeveniments com la festa de Bosc de Tosca el 29 de juny o el festival ÉsDansa del 19 al 25 d’agost.

Les novetats

Enguany, però, una de les novetats són les sardanes a la fresca, a la plaça Major amb la cobla la Principal del Llobregat. Danés explica que ‘’totes aquestes activitats no serien possibles sense l’ajuda i el suport de les entitats.’’

Pel que fa a la piscina municipal, aquest dilluns va obrir les portes, tot i que el temps no ha permès gaudir-la al màxim. Tot i això, la calor ha d’arribar, i des de l’Ajuntament expliquen que si hi ha onades de calor com en els últims anys, es plantegen deixar algun dia l’entrada gratuïta com ja han fet en altres ocasions.