L’Ajuntament d’Olot impulsa un nou projecte de reformes a l’edifici de Can Monsà
La idea és remodelar la planta baixa i la coberta per redistribuir l’espai actual

Des de l’any 2004 l’edifici de Can Monsà és propietat de l’Ajuntament i compta amb tres plantes que ofereixen serveis educatius i formacions als olotins. Després de les reformes que es van fer a la primera planta, des del consistori han fet un pas més per fer noves remodelacions.
Ara la intenció és reformar la planta baixa i la coberta perquè s’han convertit en espais insuficients. Des de l’Ajuntament expliquen que la idea després d’aquesta fase és dedicar tota una planta a la Fundació KREAS.
L’alcalde d’Olot, Pep Berga, ha explicat que ‘’quan tinguem aquest executiu a nosaltres el que ens agradaria és comptar amb un tipus de formació que funciona molt bé a la ciutat . És la fundació Kreas, aquesta fundació dona formació a treballadors i treballadores del sector de les indústries alimentàries. Ens agradaria poder dedicar tota una d’aquestes plantes a Kreas, això ens alliberaria més espai per fer altres cursos”.
12 equips d’arquitectes
El nou projecte executiu pretén redistribuir l’espai perquè la xifra d’alumnes que s’acullen cada any pugui augmentar. L’empresa a qui s’adjudiquin els treballs comptaran amb un període de sis mesos per fer el projecte: “S’han presentat dotze equips d’arquitectes diferents. Els que han guanyat tindran sis mesos per fer els treballs i per tant tindrem aquest executiu a principis de l’any 2025.’’
Afegeix que ‘’seria l’any a partir del que segons el que veiem d’aquest executiu podríem fer algun tipus de licitació l’any que ve per arreglar una part més d’aquest edifici municipal”. Ja fa anys que el consistori treballa per poder ampliar aquest edifici i a principis de l’any que ve aquest projecte es farà realitat.
