Detenen dues persones després de robar 160 quilos de cable de coure i donen positiu per alcohol i drogues

Els fets han passat aquest divendres a la matinada en un control a la Plaça Clarà d'Olot

per Redacció

Successos

Detenen dues persones després de robar 160 quilos de cable de coure i donen positiu per alcohol i drogues
Detenen dues persones després de robar 160 quilos de cable de coure i donen positiu per alcohol i drogues

Dins del dispositiu de treball conjunt que porta a terme Policia Municipal i Mossos d’Esquadra, aquesta matinada han instal·lat un control de trànsit a l’alçada de la Plaça Clarà. A les 05.00 h d’aquest divendres, els agents han aturat un vehicle ocupat per dues persones que han donat positiu drogues i en el control d’alcoholèmia (0.67 mg/l).

Finalitzat el control, la patrulla ha identificat a les dues persones que acumulaven fins a vuit antecedents. En l’escorcoll del vehicle, els agents han trobat el maleter ple de cable de coure. Per aquest motiu han procedit a la seva detenció per un delicte de furt.

El resultat del pesatge del material sostret ha estat de 160 quilos i s’han intervingut nombroses eines per efectuar la sostracció. Mossos d’Esquadra s’encarrega de les diligències del cas per determinar la propietat del cable de coure i el lloc on s’ha pogut extreure, així com l’abast dels fets. Els dos detinguts tenen 43 anys i es preveu que passin a disposició judicial a les pròximes hores.