Ja està tot a punt per obrir les portes de la nova Oficina d’Atenció al Ciutadà d’Olot

La nova oficina es troba al Firalet i oferirà els serveis d’habitatge i d’atenció als ciutadans

per Natalia Moreno

Societat

Ja està tot a punt per obrir les portes de la nova Oficina d’Atenció al Ciutadà d’Olot
Ja està tot a punt per obrir les portes de la nova Oficina d’Atenció al Ciutadà d’Olot | Gerard Puigdemont

Les Oficines d’Atenció al Ciutadà són un servei molt sol·licitat a totes les ciutats per oferir atenció ciutadana de manera presencial, telemàtica o telefònica sobre qualsevol assumpte municipal. A Olot l’Ajuntament ja ho té gairebé tot a punt per obrir les portes de la nova Oficina d’Atenció Ciutadana ubicada al passeig Bisbe Guillamet, al Firalet. Fins ara, aquest servei l’oferien a l’Ajuntament, però fa temps que l’espai era insuficient. L'alcalde d'Olot, Pep Berga, explica que "durant la Covid, vam acabar de comprovar que teníem molts problemes per atendre amb bones condicions a les persones que utilitzaven aquests serveis. Ara, amb l’adquisició d’aquest nou local, podrem atendre molt millor a tothom qui vingui a l’Ajuntament".

Les noves instal·lacions oferiran una atenció molt millorada i la idea és implantar un nou model més autodidacte, lliure i amable on s’acompanyarà en tot moment a la ciutadania a fer els tràmits.  Des de l’Ajuntament, expliquen que les obres ja estan acabades, però encara falta algun petit detall abans d’obrir les portes. "Ara només falta acabar d’instal·lar els ordinadors i aquests temes finals. La mobiliària ja està acabada i l’oficina també. Ara ja estem a punt per obrir", conclou Berga.

 

Les obres han suposat una inversió d’aproximadament un milió d’euros i molts mesos de treball.