La Botiga al Carrer tanca la campanya de rebaixes d’estiu
El centre d’Olot ha comptat amb l’afluència de centenars de visitants

Passejar pel centre de la ciutat, observar els descomptes especials i comprar. Això és el que han fet les persones que aquest divendres i dissabte no han volgut deixar escapar les rebaixes que ha ofert la Botiga al Carrer de l’Associació de Comerciants d’Olot.
Des de sabates, samarretes o pantalons, curts, això sí, perquè les temperatures encara no han acabat de baixar. Segons la presidenta de l’Associació de Comerciants d’Olot, Anna Planella, ‘’s’han observat diferències en el perfil de comprador de divendres i el de dissabte.’’
La Botiga al Carrer d’aquest cap de setmana ha posat punt final a una campanya d’estiu que, segons la presidenta de l’Associació de Comerciants d’Olot, Anna Planella, no ha sigut fàcil.
Planella afegeix que la previsió de la campanya de tardor i hivern encara és totalment incerta, però ha confiat que les Festes del Tura i la baixada de les temperatures ajudin a créixer l’ambient comercial al centre d’Olot.
