L’Hoquei Olot engega la campanya de socis per aquesta temporada
El club vol fer créixer la seva massa social amb nous avantatges

Camiseta oficial de regal i sorteig cada 15 dies de producte del comerç local, tots hi sortirem guanyant! Aquesta és el lema i l’incentiu de la campanya de socis de l’Hoquei Olot per aquesta temporada 2024/25.
És la quarta ja en què el primer equip masculí està a la segona màxima categoria de l’hoquei patins estatal i la resposta de l’afició segueix sent de les millors d’aquest esport a nivell estatal.
Una tradició
Anar a veure hoquei durant un vespre de dissabte ja s’ha convertit en tradició per a molts i per això el club ha augmentat els beneficis per als socis. Aquest any, a banda de la samarreta oficial de l’Hoquei Olot, els socis optaran a sortejos que es faran cada 15 dies.
N’ha donat més detalls el president del club, Jordi Gironès: ‘’Aquesta temporada hem arribat a un acord amb l’Associació de Comerciants d’Olot per tenir aquests vals pels socis.’’
Seguirà l’entrada gratuïta?
Una de les particularitats dels partits de l’Hoquei Olot a la Josep Jou és que l’entrada és gratuïta. Segons el mateix president, és un fet que no es plantegen canviar mentre que l’entitat s’ho pugui permetre econòmicament. A banda, és un dels motius pels quals han decidit donar més prioritat als socis en aquesta nova campanya.
Per fer-se soci de l’Hoquei Olot ja està disponible el formulari web a hoqueiolot.com. Precisament aquest dissabte després del partit del primer equip masculí contra el Rivas madrileny es farà la presentació de tots els equips del club i posteriorment es jugarà el partit del primer equip femení.
