L’Ajuntament de Sant Feliu de Pallerols confia que aquest any es comenci a veure moviment d’empreses al polígon de Llongafollia
En total, hi ha 28.000 metres quadrats d’espai edificable

L’Ajuntament de Sant Feliu de Pallerols confia que durant aquest any es comenci a veure moviment d’empreses al polígon de Llongafollia. Ja fa uns mesos que els terrenys estan a punt per poder-hi edificar, però fins al moment no s’ha concretat l’arribada d’empreses al polígon. L’alcalde, Artur Colomer, assegura, però, que de tant en tant reben trucades i que des de l’Ajuntament se’ls deriva a Incasol, propietaris i gestors dels terrenys: “ens consta que hi ha interès, però no s’acaben de concretar operacions. Nosaltres som optimistes i confiem que aquest any ja es pugui concretar alguna d'aquestes operacions i que el polígon comenci a agafar dinamisme industrial i comercial.”, ha explicat al programa ‘L’Alcalde Respon’ d’Olot Televisió. El polígon està dividit en dues zones. Un espai de 20.000 metres quadrats edificables i un altre de 8.000, que es poden subdividir en més parts.
El batlle de Sant Feliu diu que la Garrotxa és una comarca dinàmica i amb potencial industrial i que hi ha poc sol disponible, i per això creuen que tard o d’hora el polígon de Llongafollia es desenvoluparà, ja que assegura que estan ben comunicats: “la Garrotxa va molt limitada pel que fa a espai industrial i al poble tenim terrenys disponibles”, diu Colomer.
El cost de les obres per possibilitar aquesta zona industrial de la comarca van ser del voltant dels dos milions d’euros.
