ALBA Associació de Dones de la Garrotxa torna a organitzar un nou concurs de relats curts en el marc del 8M
L'associació, amb 33 anys d’història, organitza diferents esdeveniments, exposicions i taules rodones

ALBA Associació de Dones de la Garrotxa compleix trenta-tres anys des del seu naixement l'any 1992. Ha estat una entitat pionera que fins a dia d’avui ha servit d’inspiració a moltes dones. Té com a objectiu visibilitzar i reivindicar el paper de la dona en la nostra societat.
Aquest diumenge, tindrà lloc a la sala El Torín, l’acte de lliurament de premis del concurs de relats curts, organitzat de forma bianual. Catalina Sellas, presidenta d’ALBA Associació de Dones de la Garrotxa, explica els continguts que tracten en els relats.
“Els dels altres anys eren més del mateix: assassinat, l’home que mata a la dona. Aquest any hi ha hagut més varietat de temes, la violència psicològica, la violència d’anul·lació, molt més ampli. Val a dir que els 31 relats que hem tingut són d’una qualitat força bona d’escriptura i redactat. El més important és que en aquests relats hi participen gent de diferents edats, socis i no socis, perquè és obert a tothom.”
El dia 13 de març, a la sala d’actes de DinàmiG, s’ha organitzat una taula rodona amb la participació de Tura Cos, Quima Casas i Montserrat Bosch, tres garrotxines presents en el llibre i l’exposició “Dones rurals, dones de Girona”.
