L’Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa no va patir incidències greus gràcies als generadors
Al cap de 30 segons de la caiguda general del servei, el centre hospitalari tenia llum

La caiguda general de la llum va afectar a tots els sectors principals de la societat i un dels que principalment no pot està mai aturat és el sanitari. En el cas de la Garrotxa, l’Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa va ser un dels que va patir menys conseqüències respecte a altres d’arreu del país.
L’activitat no va patir afectacions greus i, dins el tram del tall de llum, es va seguir amb normalitat gràcies als generadors dels que disposa el centre hospitalari. En declaracions a Ràdio Olot i Olot Televisió, el director mèdic de l’hospital comarcal, el Dr. Lluís Ramió i Torrentà, explica que van ser uns ‘’afortunats’’ al no patir afectacions greus.
Capacitat de resposta
El centre hospitalari garrotxí va tenir una resposta ràpida gràcies als generadors i a la capacitat del seu propi sistema. Ramió i Torrentà destaca que no es van haver de reprogramar visites ni intervencions. A banda, diu que en comparació amb centres propers com Girona, van ser els menys afectats.
Dia amb normalitat
L’Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa ha seguit amb l’activitat al llarg d’aquesta darrera nit amb el servei d’urgències operatiu i les intervencions programades. El dimarts ha començat amb total normalitat i l’activitat segueix sense interrupcions.
