L’Hoquei Olot vol esgotar les opcions de play-off i tancar la temporada de la Josep Jou amb victòria

Els olotins necessiten una ensopegada del Club Patí Manlleu per seguir vius en la lluita a falta de dues jornades

per Roger Isern

Esports

Ferran Sacrest en una acció de joc
Ferran Sacrest en una acció de joc | Pau González

Adéu a la temporada a casa de l’Hoquei Olot. Aquest diumenge, si no hi ha sorpresa d’última hora amb una classificació al play-off d’ascens, serà el darrer partit a la Josep Jou d’aquest curs 2024-25 pel conjunt olotí. Un equip que sense cap mena de dubte ja està firmant la seva millor temporada des que competeix a l’Ok Lliga Plata.

A falta de dues jornades pel final de la lliga, els de Ràfols i Piera encara hi arriben amb opcions a jugar el play-off. Això sí, són remotes perquè necessiten que el Club Patí Manlleu no guanyi cap de dels dos partits que li queden i que el Girona Club Hoquei també punxi en alguna de les dues jornades. Els números diuen, però, que l’Hoquei Olot s’ha guanyat el dret a somiar.

Guanyar i esperar

L’entrenador del conjunt olotí, Miki Ràfols, diu que l’objectiu de l’equip és ‘’seguir creixent i tenir una mentalitat forta. Tot i saber que és realment difícil arribar a jugar el play-off, volem plantejar el partit per treure els 3 punts.’’

I al vestidor, hi ha la sensació que poden passar coses o que és molt complicat? Ràfols ho explica: ‘’Tot apunta que el CP Manlleu no es deixarà punts, però ja vam veure que fa 15 dies va marcar el gol de la victòria a Granada a falta de 3 minuts. S’ha de veure què passa i nosaltres hem de fer la feina.’’

Jornada unificada

El rival d’aquest diumenge és el Club Hoquei Palafrugell, setè classificat amb 30 punts i ja sense res en joc. Compten amb dos dels màxims golejadors del grup com Biel Mir i Eloi Matas, amb 20 i 19 gols respectivament. I una de les coses que no agrada gaire d’aquest partit és l’horari. Diumenge a les 16.10h coincidint amb altres actes esportius importants.

En jornada unificada de diumenge es jugarà aquest Hoquei Olot – CH Palafrugell. Un partit que es podrà seguir en directe a partir de les 15.45h a la sintonia de Ràdio Olot.