L’Ajuntament d’Olot espera reobrir el fortí del Montsacopa el mes de juliol
L’Ajuntament demana uns mínims d’horaris i de qualitat

L’Ajuntament d’Olot treu la concessió administrativa per a persones interessades a reobrir el fortí del Volcà Montsacopa. Des de fa mesos, el restaurant està tancat i ara l’Ajuntament espera poder tornar a obrir l’espai durant l’estiu. Gemma Canalias, regidora de Promoció Econòmica de la ciutat, diu que estan “pendents del dia de la publicació i a l’espera que els interessats es vagin presentant”. “Si tot anés bé”, comenta la regidora “potser el mes de juliol podríem tenir bones notícies i poder obrir”.
Des de l’Ajuntament volen, però, que es compleixin alguns mínims, com per exemple obrir de dotze del migdia a cinc de la tarda o tenir en compte caps de setmana i festius, entre altres aspectes. Diuen que el nou el servei aportarà nous valors afegits. “Hi ha diverses persones interessades i cal destacar que hi ha uns horaris mínims d’obertura, es valorarà l’oferta gastronòmica, els productes de proximitat i de qualitat, tenir en compte al·lèrgies i també el funcionament, la logística, la gestió de residus, personal, etc”. L’Ajuntament està adequant l’espai perquè estigui a punt que es resolgui la concessió.
Prop del fortí, en aquest cas a la falda del volcà, entre el cementiri i el barri de Sant Francesc, l’Ajuntament ha arreglat un punt que s’havia esllavissat per un import que ronda els 50.000 euros.
