El sènior masculí del Club Vòlei Olot vol pujar a Primera Nacional

Té l’oportunitat de fer-ho durant aquesta setmana en les fases estatals que es jugaran a Mallorca

per Aniol Puigvert

Esports

El sènior masculí del Club Vòlei Olot vol pujar a Primera Nacional
El sènior masculí del Club Vòlei Olot vol pujar a Primera Nacional | ccv olot

Després d’aconseguir quedar entre els quatre primers classificats de la fase regular va aconseguir acollir les fases de classificació a les finals estatals per a poder lluitar per una plaça d’ascens. El pavelló olotí va rebre quatre equips que van competir per dos llocs a les estatals. L’Olot va aconseguir guanyar al Llars Mundet a les semifinals i va perdre contra el Sabadell a la gran final, però amb la primera victòria en feia prou per anar a Mallorca a jugar-se l’ascens. Ara, aquest dijous s'estrenarà a les fases estatals en la cerca per un lloc a Primera Nacional. El director esportiu i jugador del sènior masculí del CV Olot, Marc Busquets, explica que la temporada s’ha fet llarga, però que aniran a totes en aquestes fases. Explica que “la temporada s’ha fet llarga, portem 28 jornades i s’està fent una mica llarg per tots, sobretot, el fet d’entrenar molts dies la setmana, però ara a pocs dies vista, tornem a estar il·lusionats i amb ganes de guanyar”. 

Aquestes fases estatals per pujar de categoria s’han organitzat en deu equips dividits en dos grups de cinc. Amb el mateix grup del Club Vòlei Olot hi ha el Múrcia, el Gandia, l’Alaró i el Saragossa. A més, hi haurà poc descans perquè els olotins jugaran el mateix dijous a les deu del matí ho tornaran a fer a les set de la tarda. Per assegurar-se l’ascens han d’aconseguir arribar a la final, tot i que segons Busquets, segurament no caldria arribar tan lluny. Diu que “la pròxima temporada la federació està reestructurant les categories Nacional. A Primera Nacional hi haurà quatre grups en comptes de tres, això vol dir que hi haurà més equips que puguin entrar en aquesta categoria i, per tant, quarts o inclòs el cinquè podria obtenir plaça per pujar”. 

Aquests deu equips lluitaran per aconseguir pujar a Primera Nacional, i en el cas del Club Vòlei Olot de tornar-hi. Els olotins hi arriben amb la màxima il·lusió, però conscients que han de fer un gran torneig per aconseguir pujar de categoria. Tots els partits es jugaran al Pavelló Municipal d’Alaró i el de la Lloseta.