La 2a edició del Torneig Orgull Taronja ha comptat amb la presència d’equips de quatre comarques diferents

Aquesta edició ha estat tot un èxit i des del club tenen clar que volen seguir-lo celebrant cada any

per Aniol Puigvert

Esports

La 2a edició del Torneig Orgull Taronja ha comptat amb la presència d’equips de quatre comarques diferents
La 2a edició del Torneig Orgull Taronja ha comptat amb la presència d’equips de quatre comarques diferents

El futbol segueix creixent als grans clubs, però també en els més petits. És el cas de l’Atlètic Olot que per segon any ha organitzat el Torneig Orgull Taronja i que ha comptat amb la participació de vuit equips de quatre comarques diferents com la Selva, Alt Empordà, Gironès i la Garrotxa. Aquest torneig que se celebra per concloure la temporada dels diferents equips de la comarca i fora d’ella té una peculiaritat i és que l’objectiu és que els equips que venen no hagin jugat entre ells per a competir contra jugadors que no han jugat mai. El coordinador de l’Atlètic Olot, Joel Plana, diu que "de la comarca només hem tingut la Vall d’en Bas. La idea és que juguin contra altres equips i que vegin diferents nivells futbolístics d’altres comarques”.

Alguns dels guanyadors han estat el mateix Atlètic Olot i en categoria benjamí qui ha aconseguit el primer lloc és el CF Navata. De fet, des de l'organització d’aquest campionat tenen clar que el nivell cada vegada és millor, però que la idea principal no és portar a grans equips del panorama català sinó adaptar el nivell de tots els participants. Explica que “treballem depèn del nivell que tenim nosaltres. Busquem que sempre estigui tot molt igualat i que tots els equips que participin en aquest torneig tinguin la possibilitat real de poder quedar primers i guanyar el torneig”.

Des del club destaquen la bona acollida que té el Torneig Orgull Taronja. La idea és seguir consolidant aquest torneig i poder-lo celebrar durant molts anys. A més, l’Atlètic Olot ha tingut doble premi, ja que els veterans del club també s’han proclamat campions de la Supercopa veterana que s’ha jugat a Santa Pau durant el cap de setmana.