La Botiga al Carrer d’estiu comptarà amb la participació d’una quarantena d’establiments

En l’edició d’enguany hi haurà descomptes d’entre el 20 i el 50%

per Òscar Grabalosa

Garrotxa, Olot

La Botiga al Carrer d’estiu comptarà amb la participació d’una quarantena d’establiments
La Botiga al Carrer d’estiu comptarà amb la participació d’una quarantena d’establiments

La tarda d’aquest divendres comença la campanya d’estiu de la Botiga al Carrer. En l’edició d’enguany una quarantena d’establiments hi participa i ofereixen descomptes d’entre el 20 i el 50 per cent. El format d’aquest any també serà d’un dia i mig, des del divendres a la tarda fins dissabte al vespre. Segons explica el membre de l’Associació de Comerciants d’Olot, Jordi Rovira, això es deu als bons resultats que proporciona.

“A mi em va sorprendre quan vam iniciar fent-ho el divendres que la quantitat de gent que venia a veure’ns. Si era més gent d’aquí o gent de fora, això no ho he pogut observar. Però sí que realment la gent es vol avançar a trobar la primera oportunitat. O molta gent que també marxa el dissabte i no poden venir dissabte i llavors avancen al divendres i per nosaltres ens suposa una bona venda.”

En general, aquesta campanya sempre té bona rebuda per part dels olotins, però segons assenyala la presidenta de l’ACO, Esther Verdaguer, els falta saber l’opinió dels clients, i és per això que estan treballant en una forma d’aconseguir-la.

Hem de saber què n’opina el client de nosaltres, sobre els nostres horaris... del que parlem, sobre la zona de vianants, de moltes altres coses. Hem pensat de fer un format on busquéssim vuit o deu persones de diferents edats. Dels que compren en línia, que també el tenim present, el que compra a botiga; que hi hagi un conjunt del que puguem tenir i fer-los-hi unes enquestes per treure informació de tot això.”

A part d’això, l’ACO també s’està preparant la següent campanya, que serà la de tardor-hivern.