L’Olot visita al camp de l’Atlètic Balears amb l’objectiu de trencar la mala dinàmica actual
Després de tres derrotes consecutives, el conjunt olotí s’ha situat més a prop que mai de la zona vermella de la classificació

Una victòria i quatre derrotes en els últims cinc partits. Aquest són els números que han portat l’Olot a caure en una zona perillosa de la classificació quan falten poques jornades per acabar la temporada. De moment, l’Olot es troba fora del descens directe, a quatre punts, i fora de la zona de playout, però a només dos punts. Aquest diumenge visiten el camp d’un dels equips candidats a l’ascens i segurament amb la plantilla amb més qualitat de la lliga. L’Atlètic Balears és tercer classificat i només ha perdut un partit com a local on n’ha guanyat nou i n’ha empatat quatre. El tècnic Roger Vidal explica què ha de fer l’equip per tornar de les illes amb els tres punts. Diu que “tocarà estar molt alerta a nivell defensiu i ser molt contundents que és l’aspecte que ens ha condemnat en els últims partits. Ens falta contundència a prop de les dues àrees. Recuperar la consistència defensiva que ens ha donat tant durant tota la temporada i ser atrevits ofensivament com ho hem fet durant la temporada. Això ho portem en el nostre ADN i això no em preocupa”.
Segons Vidal, l’equip ha de tornar a aconseguir la solidesa defensiva de les últimes jornades i tornar a ser efectiu de cara a gol per sumar els tres punts. L’Olot necessita sumar de tres per escapar-se el més ràpid possible de la part baixa de la taula i tancar la permanència com més aviat millor. Vidal explica com està l’equip després de les tres derrotes consecutives. Diu que “tocava aixecar-se amb dues derrotes que no esperàvem. Teníem moltes esperances amb sumar i no ha pogut ser. Preparats per anar al camp de l’Atlètic Balears, un rival de gran nivell i curiosament en alguns partits ens van millor amb els equips de dalt i l’objectiu és el de sumar punts”.
El partit entre l’Atlètic Balears i l’Olot es jugarà a l’Estadi Balear de gespa natural. El partit serà aquest diumenge a les dotze del migdia i es podrà seguir en directe per Ràdio Olot des de mitja hora abans. Vidal no podrà comptar amb els lesionats de llarga durada i tampoc amb Sergi Marcillo qui compleix cicle de targetes.
