The Sinkopats vol seguir creixent com a grup i actuarà aquest dijous al Torín
El grup olotí, format per disset membres, fa versions de música funky, jazz o ritmes pop llatins. La seva proposta musical està pensada per a totes les edats

The Sinkopats són un grup olotí que es dedica a fer versions. La banda porta anys en actiu però no ha estat fins als darrers anys quan han adoptat un camí més professional. “Sempre hem intentat actuar amb el màxim rigor musical, però ara ens hem ajudat molt de la tecnologia musical per poder fer unes produccions més netes, amb un so més ample i perquè el directe estigui més treballat. Portem els nostres propis tècnics de so i de llum, tenim una producció a nivell d’infraestructura bastant amplia” explica el director de la banda Albert Vergés.
Aquest salt qualitatiu també ha anat acompanyat d'una major ambició. El bateria del grup, Aran Fernàndez, assegura que el format de la banda els permet aspirar a actuar en escenaris de tota mena: “Aquest és un projecte molt ambiciós i que penso que té molta sortida, ja que en ser un format de grup molt gran, implica una qualitat musical bastant bona en aquest sentit i, entre la producció i tots els músics que som, penso que pot ser un projecte per portar tan a sales més aviat petites com a llocs més grans.”
Segons expliquen, aquest creixement del grup, també implica que actualment estiguin en constant moviment per començar a fer concerts i actuacions i que, per tant, tant les xarxes socials com la promoció del grup sigui molt més professional. “Estem encaminats en trobar manejament i entrar en el circuit dels bolos ja sigui per fer festes majors, teatres, sales de música moderna... El grup és versàtil” diu Albert Veergés.
La seva proposta musical està pensada per a un públic molt ampli i de totes les edats. “Està dirigit a un públic molt bast i variat, ja que de fet, no som una orquestra sinó que som una Big Band de 17 membres i com que fem versions molt modernes, realment va bé per tothom tant pels més joves com per la gent una mica més gran que ja coneix algunes de les cançons que interpretem, llavors està obert a tothom” comenta Serena Sgarzi, cantant del grup
Precisament, The Sinkopats actuarà a la Sala Torín aquest dijous 2 de juliol a les 20 h.
