L’AFA de l’Escola Morrot es mobilitza per pacificar l’entorn del centre educatiu
Membres de l’associació asseguren que en hores d'entrada i sortida de classe, l’avinguda Morrot és perillosa i demanen solucions per reduir-ne el trànsit

Els membres de l’AFA de l’Escola Morrot han sortit, aquest divendres, al carrer per reivindicar que l’entorn de l’escola sigui un lloc segur i, fins i tot, que sigui un espai en el qual els nens i nenes puguin jugar i disposar-ne molt més del que avui en dia es pot. Ho explica el membre de la comissió de mobilitat de l’AFA de l’Escola Morrot Joan Santaeulària: ‘’Tampoc és impossible que l’avinguda sigui tranquila i poder gaudir de l’entorn. No només alumnes i famílies, sinó que també els veïns.’’
El cert és que en les hores punta, els membres de l’AFA asseguren que, l'avinguda Morrot, la que passa per davant del centre educatiu, aglomera un gran volum de cotxes i motos que fa que pugui ser perillosa pels infants.
Desig d’un entorn segur
Santaeulària explica que el que els agradaria és que l’avinguda Morrot deixés de ser una de les principals vies d’entrada i de sortida de la ciutat. Suggereix que, com que la urbanització que s’ha de construir al polígon Mas Serrat és un futurible, es podria eliminar un dels carrils de l’avinguda i que l’altre passi per la nova urbanització.
La protesta per pacificar l’entorn de l’Escola Morrot sorgeix d’una iniciativa conjunta entre diferents AFA d’Olot que, ja l’any passat, reivindicaven el mateix i, pel que fa a l’AFA de l’Escola Morrot, Santaulària afirma que fins no creguin que ho hagin aconseguit, repetiran l’acció cada trimestre.
