L’Ajuntament de Sant Joan les Fonts denuncia als Mossos diverses baralles al poble
Des del consistori demanen més presència policial als carrers

L’Ajuntament de Sant Joan les Fonts ha fet un comunicat a les xarxes socials on denuncia diverses baralles i altercats al poble en les darreres setmanes. A banda, l'Ajuntament explica que s'ha reunit amb diverses persones afectades per aquests fets i amb la tècnica comunitària per poder reconduir la situació.
Ara els Mossos estan investigant els fets i no es descarta que hi puguin haver detencions en els propers dies. Des del cos confirmen que s’ha reforçat el patrullatge a la zona, tal i com demanava el consistori garrotxí. També afirmen que han rebut un total de 3 denúncies.
El fet més destacat es va produir en el partit de futbol de Tercera Catalana entre el Santjoanenc i l'Abadessenc, que es va disputar el dissabte 27 de gener al camp municipal i que va acabar amb baralles entre aficionats. Els Mossos d’Esquadra i el SEM hi van actuar.
Des de l'Ajuntament expliquen que s'han pres mesures al respecte, d'acord amb la junta del Club Poliesportiu Santjoanenc, com per exemple la prohibició del consum d'alcohol i drogues al camp municipal.
Fonts de l’equip de govern han declinat fer declaracions a Ràdio Olot i Olot Televisió i remarquen que han fet públic els fets davant diverses queixes de veïns del poble.
